Sunday 29 January 2012

bukit merah

salam,
last aku datang dengan keluarga waktu umur aku 12 tahun kalau tak silap . Dulu punya cerita kot ,haha . ni baru la dapat pergi balik. best juga lah pergi Bukit Merah bersama kluarga & kawan . paling best Mak aku ikut sekali,susah sangat nak tengok Mak keluar jalan , asyik dok rumah pastu kerja. aku pun apa lagi mintak cuti la sama BOSS 1 hari! hari-hari kerja boleh mati kot , baik skali skala amik cuti pergi jalan² . Sampai sana dalam pukul 10.30pagi , lepak² jap sementara tunggu Abang² yg dari Ipoh , Perak . kami dari utara Sungai petani , kedah . Elok diaorang dah sampai dalam pukul 11.00pagi baru masuk dalam. Kat sana ada macam-macam , paintball ( tembak target ) , naik bot keliling tasek , token game , jual barang (souvenier )  . tapi kami pergi mandi² ja. pergi sana aku boleh la dapat luka-luka skit kat kaki ngn tangan . hahaha , biasa la agresif skit ngn kawan² . kalau nak mlawak lembut baik pegi kelab dangdut. haha . sakit² pun enjoy la . Penat main semua rehat jap , Mak aku bawak bekal dari rumah , makan daging masak kunyit apa ntah lupa nama dia . Licin daging tu sebab lama tak makan , tambah  buah hati yg masak . memang tak dapat dinafikan lagi , cheh. lepas makan sambung balik!! haha . sampai la dalam kul 5.00petang semua macam da puas . siap² balik . Balik tu singgah kat Sungai 2, lepak makan jap kat gerai makan kawan aku ,betul² depan Cha Koew  Teow sungai 2 yg femes tu. WARGH!! dah lama aku tak makan Cha Koew Teow dia!! aku boleh ketagih makan CKT dia. haha , kat gerai dia yg spesel SUP-SUP , tp aku  tetap dengan CKT <3 , haha. dah makan tak reti² nak balik?  ada la beberapa gambar di tangkap . Enjoy ja, maaf di atas keseksian terlampau.. HAHA.
TIKET !

E`E . 

masuk dlm keadaan tak sabar =.=

Alya - anak abang aku yg sulung

Cami - anak kakak aku

amik port - adik , kak ipar, kakak , mak

dang! main tolak²

perang dengan cami

err =.=

haha 

tunggu air nak penuh pastu jatuh mmg lama la .

poyoness

sambung tolak

1st

muka puaih. haha

laju kot

race sapa sampai dulu =.=

INI KALAU SAPA TRY MESTI KETAQ LUTUT! siyes..


masalah

sudah²

ceh

cami nak ikan tu. haha

suami isteri

Entrance

angkat kaki blah :)




ps: sekali-sekala amik la cuti , luang masa ngan keluarga, kawan² . enjoy baq ang :)

No comments:

Post a Comment