Thursday 12 January 2012

LEPAK-ing



السلام عليكم

hoho, lama da tak lepak kat sini . kembali di atas faktor-faktor pemulihan otak . haha
2012 sudah tiba pun , aku ada cerita terbaru nak letak kat sini . aku dan dan adik-bradik , luang masa bersama. susah nak tengok kami adik-bradik jalan sesama . Tersangat la jarang . Mula kami pergi tengok wayang crita "Papa-I-Love-You- , HAHA . bleh la sebab aku suka tengok Mia ja (budak kecik tu la) . Crita ni memang sesuai la untuk tontonan umum , tak da nya ganas-ganas apa. Lepas tengok wayang perut masing lapar . =.=

Kami lepak sat dekat Village Mall , sebab Alya saudara aku dari Pahang tringin nak makan Pizza . Dia cuti 1minggu sebab tu lepak-lepak ngan kami. Pergi makan Pizza riuh ngan kami ja. Aku buat tak tao ja la, kami memang macam ni pun. Ada la berapa keping gambar di tangkapi. Yang dok sebelah aku tu nama dia Hawa (kawan adik aku), tapi ang pa boleh panggil dia Bulat , sebab apa? sebab dia comel , sepanjang kuar ngn dia ni , derek
marah-marah . aku memang suka bila tengok dia marah..HAH?! fikir bukan-bukan la tu.. astaga..  haha . come on la weh, aku bukan playboy , aku suka tengok² ja. apa nak di takutkan. jodoh Allah yg tentukan.  Dah ini crita open 2012 :)







p/s : Insyaallah dapat keluar lagi nanti. Best juga bila adik-bradik berkumpul. :)

No comments:

Post a Comment