Sunday 25 March 2012

Hari Jadi Jatt (Lata Bayu)

18/3  hari jadi adik perempuan aku , 23/3 hari jadi abang aku yg no.2 Jatt. kami plan pergi kelah kat Lata Bayu , Baling ,Kedah . Tempat air terjun kot memang la best . Tolak jam 10pagi sampai sana jam 11 camtu . Dalam perjalan jumpa roblock , harey dah aku tak da lesen tapi Alhamdullillah tak da apa-apa. Muahaha.
   Sampai sana bawak turun semua barang-barang cari port elok baik punya kat betoi tepi air terjun tu.Siap kan semua barang-barang makan , tema kami kali ni ikan. Lepas tu perhidup kan api untuk panggang ikan , kerang , sotong. Tak siap apa lagi barang makanan aku tampal telur ngan tepung atas kepala abang aku Jatt. habis smua barang-barang kena tepung =.= .
   Habis perang tepung sambung siapkan barang-barang makan , kalau tak pakat kebulur habis kami semua. panggang ikan , kerang , sotong . Pastu lauk kami tinggal . Kami nampak air , terjun la semua. Dah penat mandi naik darat makan hasil bakar sendiri tadi. Perut kenyang badan rasa panas terjun balik .
   Kelah kami berakhir dengan tragis lepas kepala aku pecah sebab salah terjun . haha , berdarah tak berhenti tapi masih boleh bawak kereta pulang . haha , balik rumah dalam koi 4petang sampai rumah tak tau koi bapa , sebelum sampai rumah singgah klinik jap pergi cuci kepala ni . doktor cakap dia nak jahit tapi aku keras cakap kat dia , " saya datang sini tak nak jahit , saya nak cuci SAHAJA." dia bagi aku ubat kaw-kaw punya . amik ang =.= . tapi aku berterima kasih pada Allah sebab masih beri aku perluang :)

slamat hari jadi Jatt
p/s : nak berkelah kat tempat-tempat batu kena beringat sama. HAHA





lion & jatt berebut tepung
manusia goreng tepung







kenkawan
buat air asam
ikang
yeaahh 
boleh makan da ni
zali , eyna , cami
lapar
ahli kaji air

natural
nick di lambung



haha padan muka aku =.=

cami dan akak
yus ,zali , bab
balik
pasangan bahagia eyna & nick
ang gelak aku bab
apit & fizi di gorengan









No comments:

Post a Comment