Sunday 11 March 2012

kampung

10 Mac 2012 - Kenduri kat Kampung

lama juga aku tak balik kampung ,atok sampai buat ketupat khas untuk aku walaupun bukan hari raya , sebab dia tahu aku suka ketupat dia buat . haha. tapi hari sabtu nih memang terbaik lah . saudara aku semua balik. Lagi meriah dari Hari Raya Aidilfitri , susah nak tengok keluarga besar ni berkumpul . Saudara dari Pahang , Kuala Lumpur , Kedah , Penang semua balik. Haih cepat betul masa berlalu ngn saudara . Kalau la tahun ni raya Aidilfitri sanggup amik cuti lamo-lamo aih . haha . Kenduri ni sebenarnya , kenduri Pak Cik aku punya anak lelaki dia Khatan a.k.a POTONG . tahu? haha . buat la kenduri kecik-kecik sikit , yg nampak besarnya dekat KEKELUARGAAN kami tu , itu yang paling mahal. heheee :)















p/s : harap dapat kumpul ramei-ramei macam ni lagi. (terlalu singkat sebab tak tau nak cakap sebab gembira sangat :D )

No comments:

Post a Comment